DEICHMANN-OBUV s.r.o. dále roste: v České republice je úspěšná již deset let díky ofenzivním cenám a kvalitě
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o., která působí v České republice již 10 let, otevírá v tomto roce svou jubilejní 100. pobočku. Vše nasvědčuje tomu, že ji i nadále čeká růst. Od roku 2011 je lídrem na českém trhu.
První prodejna byla otevřena v roce 2003 a dnes, o deset let později, maloobchodní síť již čítá 100 prodejen po celé zemi. Expanze obuvního řetězce však ještě není u konce. Podle odhadu jednatele společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. Karla Madzii by se počet prodejen v České republice měl rozrůst na 130 až 150 obchodů. Oznámil to v rámci rozhovoru pro tisk v nově otevřené prodejně v Praze Na Příkopě.
DEICHMANN-OBUV s.r.o. v České republice patří ke skupině DEICHMANN SE, která má více než 3 300 prodejen ve 23 zemích. Tato rodinná firma je zároveň evropským lídrem v oblasti maloobchodu s obuví a v roce 2013 slaví výročí 100 let od založení.
zdroj a foto : PR
I LOVE IT – Jedinečný veletrh, který přináší do Prahy ty nejkvalitnější italské produkty
Prezentace veletrhu „I LOVE IT“, zve pražské publikum od 3. do 5. října 2013 k poznávání a vyzkoušení italských špičkových produktů, které budou předvedeny v hotelu Diplomat v Praze. Účastní se 80 italských malých a středních podniků, které nadchnou a okouzlí pražskou veřejnost vysokým italským životním stylem. Pro kulinářské vyvrcholení, galavečeři s sedmi chody 3. října 2013, se kromě jiných podařilo získat dva italské kuchaře odměněné hvězdičkami Michelin.
Ať už se jedná o nejnovější módní trendy, vybrané delikatesy nebo znamenitá vína – italské produkty jsou celosvětově proslulé tím, že určují nejvyšší kvalitu a trendy. Od 3. do 5. října 2013 budou mít návštěvníci veletrhu “I LOVE IT“ v hotelu Diplomat, Praha 6, příležitost podniknout autentický výlet do světa italského života. Osmdesát italských rukodělných podniků prezentuje pod patronátem italského velvyslanectví poprvé své produkty v českém hlavním městě. Na veletrh byli vybráni pouze výrobci špickových produktů. Třídenní akce nabídne jedinečnou příležitost osobně se s těmito výrobci seznámit, odhalit novinky na trhu, navázat obchodní kontakty a vybudovat obchodní vztahy. Paleta veletrhu „I LOVE IT“ je opravdu široká. Sahá od módních přehlídek, přes ochutnávky vín a olivového oleje až po kuchařské show vynikajících šéfkuchařů.
3. a 4. říjen 2013 je vyhrazen odborníkům: gastronomům, velkoobchodníkům, obchodním společnostem a majitelům prodejen. 4.října odpoledne a 5. října je veletrh přístupný veřejnosti. Produkty lze ochutnávat a nakupovat přímo na místě!
Program kulinářskych a módních zážitků veletrhu: Galavečeře Benvenuto 3.října 2013
Společenská událost roku, která definitivně překvapí každého vybraného hosta
Galavečeře „Benvenuto” o sedmi chodech 3. října 2013 v banketovém sálu Praha hotelu Diplomat v Praze je považována za absolutní vyvrcholení italského veletrhu plné blahodárných požitků. V uvedený večer se o to postarají italští kuchaři odměnění hvězdičkami Michelin: Federico Delmonte a Errico Recanati (oba po 2 hvězdách), spolu s Riccardem Lucquem, jedním z nejznámějších gastronomů v Praze, a Vladimírem Kovařičem, ředitelem kuchyně 4hvězdičkového hotelu Diplomat. Přítomní budou také čeští špičkoví gastronomové Radek Hasman (restaurace Aromi) a Tomáš Černý (restaurace La Finestra). Umění všech šéfkuchařů bude natáčeno a promítáno na plátna v banketovém sále Praha v přímém přenosu přímo z kuchyně.
Vstupenky na galavečeři lze získat za cenu 2950 Kč, a to na recepcích hotelů Vienna International v Praze: Diplomat Hotel Prague, Le Palais Hotel Prague, andel´s Hotel Prague, angelo Hotel Prague. Dále také prostřednictvím distribuční sítě Ticketpro a Lime&Tonic. Pro informace a dotazy kontaktujte iloveit@diplomathotel.cz nebo, +420 296 559 243.
Co je I LOVE IT
I LOVE IT je značka založená organizací Narodní konfederace Italských řemeslníků (National Confederation of Artisans in Italy (CNA)), s cílem podporovat italské rukodělné podniky a nadchnout klienty pro Slow Food, Slow Wine a Slow Fashion. V popředí je snaha zachovat výrobu tradičních a regionálních produktů, zdůraznit jejich původ a zprostředkovat u spotřebitelů pochopení pro jejich náročnou výrobu.
Další informace o veletrhu „I LOVE IT“ v hotelu Diplomat v Praze najdete na:
vi-hotels.com/i-love-it, také na facebooku: facebook.com/ILoveITevent
zdroj : PR
ŠTEFAN MARGITA Melancholie
Novinkové album světově uznávaného operního pěvce, tentokrát s dominancí nádherných populárních melodií! Jde totiž o první Margitovo cédéčko, plně věnované hudbě na pomezí žánrů, tedy cross-overové.
Vedle stěžejních témat z muzikálů Bídníci, West Side Story nebo Notre-Dame de Paris tu najdete také písně proslulosti Ave Maria, Jaká to nádhera nebo Lux Aeterna, zajímavých verzí se dočkaly šansony La chanson des vieux amants nebo Ten zlodej čas. V některých písních se Štefan Margita ve studiu spojil s mimořádnými hosty Lucií Bílou, Martou Kubišovou, Evou Urbanovou, Hanou Zagorovou, Karlem Gottem a Danielem Hůlkou. Slavnostní náladu albu dodává repertoár v několika jazycích, ale také bohaté aranže, využívající zvuk symfonického Epoque Orchestra i Kühnův smíšený sbor.
Digipackové balení, nabízející fotografie Lucie Robinson, podtrhuje mimořádnost tohoto projektu s pečlivě vybraným repertoárem (Jan Adam) a zkušenou studiovou produkcí (Dan Hádl).
zdroj : Supraphon
Vodafone představuje Tarif pro dítě zdarma
Vodafone navazuje na Red tarify a představuje nabídku zaměřenou na děti. Balíček s názvem „Tarif pro dítě zdarma“ může svému dítěti pořídit každý rodič, který používá tarif Red, Red se vším všudy, nebo Red Premium se smlouvou. Pokud tuto nabídku rodiče pořídí do konce října, získá dítě zadarmo neomezené volání a SMS do sítě Vodafone a 20 MB dat. Vodafone také dlouhodobě podporuje bezpečnost dětí při používání mobilních telefonů.
zdroj : PR
Svatba v Le Palais Hotel Prague
Le Palais Hotel Prague pořádá exkluzivní akci, kde se veřejnosti představí špičkoví dodavatelé z oblasti svatebních služeb. Svatba snů pod lupou se koná 13. října 2013.
Pro mnoho párů, které plánují svatbu, se výběr těch nejlepších služeb na běžných svatebních veletrzích může stát noční můrou. Právě pro ně připravil Le Palais Hotel Prague akci Svatba snů pod lupou. V luxusních secesních prostorách hotelu se návštěvníkům představí jen ti nejlepší. Svatební salon Nuance nabídne špičkové modely svatebních šatů, ve šperkařství Alo Diamonds si páry mohou vybrat diamantové šperky, které je budou provázet celý život. Svatební agentura Creative weddings pro klienty zajistí veškeré služby tak, aby se snoubenci i jejich rodiny při přípravě svatby i v samotný nezapomenutelný den cítili odpočatě a pohodlně a neotřelé květinové variace i nadčasové vazby si návštěvníci mohou vybrat u společnosti Talpa Flowers. Svatební den pod lupou obohatí i další odborníci, například špičkové kadeřnictví či právní poradenství
Le Palais Hotel Prague je ideálním místem pro klasické svatby. Hosté si mohou prohlédnout romantické svatební apartmá, útulnou knihovnu s krbem i terasu s dechberoucím výhledem. Součástí prohlídky bude samozřejmě ochutnávka svatebního menu restaurace Le Papillon připraveného šéfkuchařem Martinem Ševítem. Pro opravdu dokonalý zážitek ve svatební den je připraveno Pure Spa – unikátní lázně přímo v budově hotelu, které na akci představí výběr toho nejlepšího i skvělou kosmetiku Ligne St. Barth.
„Svatba snů pod lupou je jedinečnou příležitostí pro snoubence poznat nejen krásné prostředí a možnosti organizace svatby v našem nejkrásnějším hotelu, ale i připravit svůj velký den ve spolupráci s nejlepšími dodavateli v oboru,“ říká generální ředitel hotelu Le Palais Hotel Prague, Danilo Iovieno.
Svatba snů pod lupou
Termín konání: 13. října 2013, 10:00 – 20:00 hodin
Místo: Le Palais Hotel Prague, U Zvonařky 1, 120 00 Praha 2
Vstupné: 350 Kč – v ceně vstupného je uvítací drink, prohlídky svatebních apartmá, ochutnávka svatebního menu, kuchařská show
zdroj a foto : PR
Vienna International Hotelmanagement AG zdvojnásobil počet svých hotelů v Německu
Vienna International Hotelmanagement AG (VI) získal další tři hotely na německém trhu a počínaje 1. srpnem 2013, tento hotelový operator zdvojnásobí své zastoupení na německém trhu.
Počínaje 1. červencem 2013, Vienna International Hotelmanagement AG získal Arcadia Hotel Amberg in v městě téhož jména (počet obyvatel 41,000). Další akvizice bude následovat 1. srpna 2013 v městě Wuppertal. V obou případech VI očekává převzetí hotelu za plného provozu. Tři Arcadia Hotely (Coburg byl získán 1. července 2013) budou dále propagovány jako součást obchodních aktivit Arcadia Group a kanálů VI.
“S ohledem na nedávné akvizice, zdvojnásobíme náš podíl na trhu kromě hotelů v Mnichově a Berlíně,” říká Dr. Andreas Karsten, výkonný ředitel Vienna International Hotelmanagement AG. “Německo je jedním z našich hlavních trhů s enormním ekonomickým potenciálem.”
Nové hotely v Německu byly získány prostřednictvím společnosti VI Asset GmbH, dcerou Vienna International Hotelmanagement AG a prodejcem je Arcadia hotel group. Obě strany se dohodly, že cena nebude zveřejněna.
Vienna International Hotels v Německu – silný v segmentu MICE
Nedávné akvizice vytvářejí atraktivní portfolio rakouské hotelové skupiny v městěch a segmentu MICE. Hotel „angelo Hotel Munich Leuchtenbergring“ je oblíben u velkých společností zejména pro pořádání konferencí již od dob jeho otevření v roce 2008. 4hvězdičkový výběrový hotel „andel’s Hotel Berlin“ si vytvořil reputaci jekožto eventový hotel daleko za hranicemi města. Seznam úspěšných eventů zahrnuje „Vzdělávací summit německého pojišťovnictví“, „Symposium Evropského leteckého školení (EATS), Berlínské mléčné fórum a Hluchoněmá Miss Německo. Hotel „angelo Hotel Munich Westpark“, který byl otevřen v lednu 2013, již hostil konference a eventy pro zvučná jména automobilek, farmaceutických firem a známých značek z oblasti spotřebního zboží.
Hotely Arcadia Group pod řízením VI, zahrnují čtyřhvězdičkové hotely „Arcadia Hotel Coburg“ s 123 pokoji a konferenčními prostory pro 64 osob, „Arcadia Hotel Amberg“ s 110 pokoji a 4 konferenčními místnostmi až pro 120 osob a „Arcadia Hotel Wuppertal“ se 130 pokoji a 6 konferenčními místnostmi až pro 211 osob. „Arcadia Hotel Wuppertal“ se nachází v přímé blízkosti historického eventového centra Stadthalle a nabízí tak ideální podmínky pro velké akce.
zdroj a foto : PR
Den Bernarda
„Už je tomu téměř 22 let, kdy jsme vydražili zkrachovalý humpolecký pivovar. Měli jsme sen zachránit ho, vařit v něm poctivé české pivo a vybudovat značku, která bude mít i svůj názor.
Prvních deset let po privatizaci jsme bojovali doslova o přežití a na nějaké velké oslavy nezbývaly síly, čas ani peníze. Dnes snad už můžeme říct, že se nám sen daří naplňovat. A protože za to vděčíme i vám, chceme to s vámi oslavit.
Jsme značka, která má jako jedna z mála u nás svůj svátek v kalendáři, a tak jsme se rozhodli zavést novou tradici - Den Bernarda. Protože historie pivovaru v Humpolci začíná už v roce 1597, budeme 20. srpna, kdy všichni Bernardové slaví svátek, prodávat od 15 hodin 9 minut a 7 sekund v našich hospodách v Česku i na Slovensku půllitr čepovaného piva za deset korun. V některých podnicích se pak hosté setkají s upravenou nabídkou - dvě piva Bernard za cenu jednoho.
Budeme rádi, když se do oslavy Dne Bernarda zapojí co nejvíc našich fandů a příznivců, a těšíme se, že se budou skvěle bavit. Své oslavy můžou zdokumentovat fotografiemi a nahrát je do aplikace Den Bernarda na naší facebookové stránce. Autory těch, které se budou ostatním nejvíce líbit, odměníme sudem piva.
zdroj a foto : PR