neděle 21. dubna 2019

EXPORTNÍ CENA OCENÍ ÚSPĚCHY ČESKÝCH EXPORTÉRŮ DO ZEMÍ SEVERNÍ EVROPY A POBALTÍ

Již 22. ročník soutěže Exportní cena DHL pod záštitou agentury CzechTrade, která vyzdvihuje úspěšné české vývozce, startuje. Nově vyhlásí vítěze v kategorii Exportér E-commerce. Tradičně si pak vítězové převezmou ceny v kategoriích Malá společnost, Středně velká společnost, Exportér teritoria a ceny CzechTrade – Nejúspěšnější klient a Exportní příběh roku.
Novinkou 22. ročníku je kategorie Exportér E-commerce. Hodnotí se podíl českých výrobků na realizovaném vývozu a přístup firmy k digitální transaformaci (klientsky přívětivá a srozumitelná struktura prodejního portálu, platební možnosti, stupeň zabezpečení proti kybernetickým útokům, způsob distribuce zboží a celkový přístup k inovacím).
„Svět globálního obchodování se mění a je to právě e-commerce, která zažívá aktuálně největší boom. Meziročně se jedná až o 25% růst a hodnota přeshraničních nákupů do roku 2020 by měla přesáhnout 1 bilion amerických dolarů, což je pro srovnání 3krát více než tomu bylo v roce 2015. Řada českých firem už na tento trend úspěšně zareagovala a zaměřila se na online prodej a oslovení zákazníků z celého světa skrze vlastní e-shopy. Jelikož jsme rozmach e-commerce zaznamenali i mezi finalisty loňského ročníku, rozhodli jsme se pro tyto exportéry vytvořit samostatnou kategorii Exportér E-commerce,“ říká Luděk Drnec, obchodní ředitel DHL Express pro region střední Evropy, jenž bude s účinností od 1. května jmenován novým generálním ředitelem DHL Express pro Českou republiku.

zdroj : www.exportnicena.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.