Skupina Thomas Cook posiluje svoji obchodní značku Neckermann
Skupina Thomas Cook se rozhodla posílit svoji obchodní značku Neckermann. Jde o nejsilnější brand této skupiny, působící celkem v 15 zemích Evropy. Cílem je více se přiblížit zákazníkovi, orientovat se na jeho přání a potřeby. Zároveň má být značka zmodernizována, aby působila svěžím a atraktivním dojmem.
Na německém, rakouském, švýcarském, nizozemském, belgickém, maďarském, polském a samozřejmě i českém trhu tak Neckermann přijme identitu skupinového brandu SUNNY HEART. „Tento symbol srdce je sjednocujícím znakem pro celou skupinu Thomas Cook a představuje její klíčové hodnoty, kterými jsou důvěra, péče a orientace na zákazníka,“ uvádí pan Udo Wichert, CEO pro Českou republiku.
zdroj : PR
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.