čtvrtek 29. října 2015

Skupina Thomas Cook posiluje svoji obchodní značku Neckermann 
 
Skupina Thomas Cook se rozhodla posílit svoji obchodní značku Neckermann. Jde o nejsilnější brand této skupiny, působící celkem v 15 zemích Evropy. Cílem je více se přiblížit zákazníkovi, orientovat se na jeho přání a potřeby. Zároveň má být značka zmodernizována, aby působila svěžím a atraktivním dojmem. 
Na německém, rakouském, švýcarském, nizozemském, belgickém, maďarském, polském a samozřejmě i českém trhu tak Neckermann přijme identitu skupinového brandu SUNNY HEART. „Tento symbol srdce je sjednocujícím znakem pro celou skupinu Thomas Cook a představuje její klíčové hodnoty, kterými jsou důvěra, péče a orientace na zákazníka,“ uvádí pan Udo Wichert, CEO pro Českou republiku.


zdroj : PR

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.